Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Измери го преди да са се включвали перките на охлаждането.
    ...

    Comment


    • Щом над 2000 оборота си мерил 13 - 13,2 в конкретния случай размерът на шайбата не е причината.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Затова му написах да измери когато вентилаторите на охлаждането не работят. При мен също е ниско напрежението когато работят , когато са изключени напреженията са в нормите.
        ...

        Comment


        • Малко нагоре се вдига, но не е в общоприетите норми над 13.5. В крайна сметка мойе някъде да има отечка, но се съмнявам, ще почакам още малко и ще видя, може с FES да направя една графика.
          Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

          Comment


          • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
            Малко нагоре се вдига, но не е в общоприетите норми над 13.5. В крайна сметка мойе някъде да има отечка, но се съмнявам, ще почакам още малко и ще видя, може с FES да направя една графика.
            Скоро свалях динамо на едно Рено, показваше каквито стойности му дойдат на ум Оказа се, че шайбата е превъртяла и зацепва и приплъзва когато и скимне
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • Като свалих алтернатора изглеждаше, като нов. Четки добри, не се чува, като се върти, на стенда даваше добри напрежения. Мисля, че 95% не е от него, но ще му мисля.
              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

              Comment


              • Колега, проведе ли измерване с друг уред?
                Да не е хлабав пистовият ремък?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                  Като свалих алтернатора изглеждаше, като нов. Четки добри, не се чува, като се върти, на стенда даваше добри напрежения. Мисля, че 95% не е от него, но ще му мисля.

                  Ами то е просто - за един и същ генератор, с едно и също регулиране на възбудителния ток разлика в напрежението на изхода може да има само при различни обороти на двете измервания(на стенда и на колата), или при съществено различен товарен ток, както и комбинация от двете причини. Оттам търсиш - обороти (ремък е подсказал колегата), или неконтролиран товар по колата(залепнали релета, незнайно късо на терсене място и др.под.) Т.е. както се казва във форум 155, виновен е инж. Тоци Бегали, електроконструктора на алфите
                  ...
                  155 1,6 TS 16V `96
                  166 2,4 JTD `99
                  147 1,9 JTDm 8V `07

                  Comment


                  • Някой може ли да ме светне къде се намира диагностичния порт на този модел? Не е като на 156/147.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                      Някой може ли да ме светне къде се намира диагностичния порт на този модел? Не е като на 156/147.
                      Над таблото с предпазителите (това, което е под волана вляво).


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Над таблото с предпазителите (това, което е под волана вляво).
                        А как се отваря, има една пластмасова врътка точно под волана, никъде не видях винтове.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                          А как се отваря, има една пластмасова врътка точно под волана, никъде не видях винтове.
                          Пластмасовата врътка, която си видял я отвиваш напълно. След това капакът се отваря надолу и се открива достъп до таблото с предпазителите и до диагностичния порт.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Пластмасовата врътка, която си видял я отвиваш напълно. След това капакът се отваря надолу и се открива достъп до таблото с предпазителите и до диагностичния порт.
                            Мерси колега.

                            Comment


                            • Искам само да се изфукам с пребоядисаните джанти, мое производство. За сега имам само снимки от процеса, но до края на деня ще кача и как изглеждат пребоядисани, но уверявам, че двудневното търкане си заслужаваше.

                              П.С Специални благодарности на Lordliness за помоща и съветите
                              Attached Files
                              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                                Искам само да се изфукам с пребоядисаните джанти, мое производство. За сега имам само снимки от процеса, но до края на деня ще кача и как изглеждат пребоядисани, но уверявам, че двудневното търкане си заслужаваше.

                                П.С Специални благодарности на Lordliness за помоща и съветите
                                Ако не си почнал с боядисването, свали капачките.

                                Comment

                                Working...
                                X